logo

KRİZ MERKEZİ

SIK SORULAN SORULAR

1. Hafta sonu ve gece (mesai saatleri dışında) şikayetlerimizi veya sorularımızı iletebileceğimiz Sağlık Müdürlüğünüz bünyesinde bir telefon var mı?

EVET..özellikle hafta sonu ve gece vatandaşlarımız Sağlık Müdürlüğü santraline ulaştığında kriz merkezine otomatik olarak bağlanarak her türlü şikayet ve önerilerini iletebilirler

Kriz Merkezi iletişim bilgileri: Tel: 638 30 00 Dahili 1714

2. Başbakanlık İletişim Merkezi ( BİMER ) ne başvuru yapmak istiyorum. Hangi telefona başvuracağım ve bu başvurular hangi birimde değerlendirilmektedir.

Bimer yasal numarası "150" dir. Evinizdeki herhangi bir telefonla direk BİMER e ulaşarak şikayet ve önerileriniz iletmeniz mümkün.

Bimer hakkında detaylı bilgi için aşağıdaki linki ziyaret edebilirsiniz.

http://www.basbakanlik.gov.tr/bimer/index.htm

3.SARS hastalığı, Kuş gribi, Kuduz veya Kene ısırmaları gibi bulaşıcı hastalıklarla ile ilgili olarak başvurularımızı nereye iletebiliriz ?

Hafta sonu veya gece bu konudaki soru ve başvurularınızı İstanbul İl Sağlık Müdürlüğü Kriz Merkezi'ne iletebilirsiniz.

Kriz Merkezi

Tel : 638 30 00 Dahili 1714

4. Sağlık Bakanlığının 24 saat şikayetlerimizi ve başvurularımız alacak iletişim hattı var mı?

Evet var... 184 SABİM Sağlık Bakanlığı İletişim Merkezi tüm vatandaşlarımızın başvurularına 24 saat alıp cevap verebilen iletişim hattıdır.